happymaybe

Direktlänk till inlägg 11 september 2014

Tränat

Av Linn - 11 september 2014 22:49

Hej på er!

Nu ska jag snart sova så skriver snabbt. 

I skolan idag har vi en 2 timmars lång skol debatt där vi debatterade mot alla partier (mig grupp var miljöpartiet) Det gick bra, men var långtråkigt. Alla 9:or gjorde detta, och 8:orna kollade på. hhaha

Efter det skynda jag mig hem och så körde pappa mig till tandläkaren. För imorse när jag vaknade har en bracket (pluppen som sitter på tanden) lossat, därför satte dem fast den idag + spände lite. Ajjjsan. Men sedan tillbaka till skolan igen. 

Hade lunch, NO lektion (fattade inget) och till sist spanska (fattade hahaah) 

Så det var kort sagt skol dagen 8.15-16


När jag kom hem så åt jag och kollade på tv. Sedan var jag så trött att jag faktiskt somande i soffan, brukar inte göra det! Pappa väckte mig sedan och jag vet inte varför men jag fick typ små panik över att jag har försovit mit, jag trodde alltså att det var morgon....Knäppt javet haha


Sedan har jag även varit på handbollsträning! Först en halvtimme utomhus, sedan 1,5 timme inomhus. men vi var bara 7 pers......hhahahah


Godnatt iaf! Ska bli as skönt med fredag imorgon:D

Tack kväll men olle o caisa också <333 längtar<333


 

<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 30 oktober 2014 11:37


hej på er allihopa!  Efter 3 års tid på denna bloggen känner jag att det är dags för en nystart. Då kommer jag uppdatera mycket mer:)) Jag gillar heller inte denna designen som jag har på denna bloggen just nu! Den är så ful och det som förstör den...

Av Linn - 29 oktober 2014 11:52


hej på er♡♡  Onsdag idag & jag har inga planer:) Fortsätter med att pilla med den nya bloggen, kör på en ganska stilren design.    Jag kommer länka bloggen och så när den är klar & jag är redo att börja blogga där ist.  Än så läng...

Av Linn - 28 oktober 2014 23:22


Har under kvällen fixat med en ny blogg. Japp ni läste rätt! JAG MEDELAR SEDAN NÄR DEN ÄR KLAR<33   (varför är för att jag vill ha en nystart)   Godnatt på er!♡♡♡     ...

Av Linn - 28 oktober 2014 17:15

Filmade lite under stockholm som jag lovade<33 Här är videon:))    -Hoppas ni gillade den :D ...

+/-

Av Linn - 28 oktober 2014 15:33


Tänkte köra en sådan här +/- då det var ett tag sedan;))   + Det börjar närma sig December, och jag är super taggad! -Jag är super torr på mina läppar, de går typ sönder:0 +Det är höstlov och det är SÅÅÅ himla skönt! -SAKNAR SOMMAREN :( +...

Kommentera Gärnaツ

♥Sök i bloggen♥

                 Hejsan Allihopa!♡

   

Jag heter Linn och är en tjej på 14 vintrar som bor i Göteborgs trakten. På min fritid gillar jag att spela handboll och vara med kompisar! ♡

 

Min blogg är endast en liten pusselbit i mitt liv. Där ni därute får följa med i min vardag! 

 

Kram på er♡

♥Fråga mig♥

48 besvarade frågor

♥Omröstning♥

Vad behövs på mig blogg?:)
 Linn tipsar
 Uppdatera oftare
 Bild challenge
 Ny design
 Videos
 Åsikter

♥Instagram♥

På instagram heter jag,

@linnselusan,

Följer tillbaka! ♥

  

      

Blue Snowflake
Chrome Pointer

Skapa flashcards